Odp: Kabel szeregowy do połączenia dwóch komputerów- Pilne

Autor: Mirek K (mierkk_at_free.icn.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 14:21:27 MET

Użytkownik Looky <dlugosz_at_corcoran.if.uj.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:tKM94.8372$W3.200009_at_news.tpnet.pl...
> na kartach sieciowych mozesz podpiac duuuzzo kompow. linia nie moze
> przekraczac cos kolo 130-150 metrow :)
Masz racje, co więcej jak wstawię co pewną odległość wzmacniacze to będzie
działać na jescze wiekszych odległościach. Mogę również połączyć komputery
światłowodem - łącze na kilka kilometrów. Tylko po co? Ja potrzebuję dwa
komputery na 10 m. Koszty instalacji: dwie wtyczki RS. Przewodu nie liczę i
tak muszę go mieć, nie chcę sieci na łączach radiowych, podczerwonych itp
;-)
postawię sieć na światłowodzie to jeszcze

[ciach]