Re: Bron sie Miicrosofcie, bo nie chcemy zostac paserami vs. Miicrosoft ma udzialy w spolkach Linuxa ?

Autor: BBG (b_b_g_y_at_yahoo.com)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 15:32:51 MET

>AFAIR to notebooki były mniejsze, ew. laptopy były większe.

O to, to wlasnie. Z tego co pamietam, to najpierw powstaly laptopy
(jakis czas temu mialem dostep do modelu z 286 12MHz, VGA, HDD 40MB;
alez to bylo wielkie i ciezkie). Pozniej ktos zaprojektowal cos
znacznie mniejszego i lzejszego - dla odroznienia produktow nazwano to
cos notebookiem. Nastepny produkt - jeszcze mniejszy - okreslony
zostal mianem... palmtopa.

Zezwalam na krytyke... ale tylko konstruktywna. ;)

BBG