Odp: I znowu mam problem z wyborem plyty ;(( Nie, nie kasuj tego jeszcze. Rzuc na to okiem.

Autor: Nedd Ludd (brogo_at_kki.net.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 23:20:40 MET

Użytkownik Rafal <rafal_at_sih.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38623a6c.2346665_at_news.tpsa.pl...
> Czesc.
> Ten temat byl juz tyle razy walkowany na tej lisci, ze pewnie
> niektorzy widzac kolejny taki list skrzywia sie z obrzydzeniem. Tych
> przepraszam, ale mysle ze wlasnie tutaj mozna zasiegnac fachowych i
> jak mysle bezstronnych porad. W kazdym razie do rzeczy. Kiedy juz
> wreszcie dojzalem do zakupu nowej plyty glownej - wybor padl na BH6
> v1.1, znalazlem tania oferte (525pln) i co sie dowiaduje?! Ze
> zaprzestano produkcji tych plyt (lub tez cos w tym rodzaju) - w kazdym
> razie juz sa wyprzedawane resztki magazynowe i nie widac szans na nowe
> [...]

Zdaje sie że już BH6 ma udma66 .
Poza tym poszczególne modele różnia się np cache'm [bx6 ma chyba podwójne
cache ale na czym to ma polegać nie wiem ]
Do tego dochodzi jeszcze dopuszczalna prędkosć proca- bh6 jest do 550 Mhz a
nowsze
supportują szybsze.
Nedd Ludd
neddludd_at_poczta.onet.pl