I znowu mam problem z wyborem plyty ;(( Nie, nie kasuj tego jeszcze. Rzuc na to okiem.

Autor: Rafal (rafal_at_sih.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 15:24:37 MET

Czesc.
Ten temat byl juz tyle razy walkowany na tej lisci, ze pewnie
niektorzy widzac kolejny taki list skrzywia sie z obrzydzeniem. Tych
przepraszam, ale mysle ze wlasnie tutaj mozna zasiegnac fachowych i
jak mysle bezstronnych porad. W kazdym razie do rzeczy. Kiedy juz
wreszcie dojzalem do zakupu nowej plyty glownej - wybor padl na BH6
v1.1, znalazlem tania oferte (525pln) i co sie dowiaduje?! Ze
zaprzestano produkcji tych plyt (lub tez cos w tym rodzaju) - w kazdym
razie juz sa wyprzedawane resztki magazynowe i nie widac szans na nowe
dostawy. W zamian zaproponowano mi plyte BE6 (UDMA66) - 640pln badz
ciut tansza BF6 (bez UDMA66). Podobno plyty te niewiele (na gorsze -
nic) nie zmienily sie w stosunku do BH6. I znowu mam problem. Tym
gorszy, ze bez komputera jestem juz od 5 tygodni i w najblizszym
czasie nie zapowiada sie zaden przelom. Bede wdzieczny obecnym tutaj
specom, a takze wszystkim ktorzy za takich sie nie uwazaja, za porade:
Kupowac jakas uzywana (badz wyrwana z jakiegos sklepu ostatnia sztuke)
BH6 czy tez kupic nowa BE6. Liczylem sie z wydatkiem rzedu 650pln tak
wiec nie cena bedzie tu glownym kryterium. Tylko jak nie cena to co?
Co przemawia na korzysc jednej badz drugiej plyty? A moze zapomniec o
nich i kupic BX6 v2. Kurde... znowu jestem w kropce. Czy to warto
wogole zastanawiac sie nad tym wszystkim? Moze po prostu kupic
pierwsza lepsza plyte Abita (bo tych bym sie trzymal)? Sam nie wiem.
Ale licze na wasza pomoc. Mom nadzieje, ze sie nie przelicze ;)

Korzystajac z okazji skladam Tobie najserdeczniejsze zyczenia
zdrowych, wesolych, pogodnych i bogatych Swiat Bozego Narodzenia.

Rafal Altyn