Re: Creator 4 - bluescreen przy wypalaniu

Autor: AudioTechnica (audiotechnica_at_prodigy.net)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 19:23:45 MET

"AudioTechnica" <audiotechnica_at_prodigy.net> wrote in message

> Cze,
>
> Mam ja sobie Ricoh'a RW7060A (firmware 1.70),
> no i pare progsow do wypalania. O ile Nero, CDRWIN
> oraz Feurio chodza miodzio, to EasyCD Creator 4
> wywala mi bluescreen tuz po rozpoczeciu wypalania,
> tzn zacznie palic i sekunde, moze dwie potem dostaje
> bluescreen. Rezultat - rozwalona plytka. Co dziwniejsze,
> dzieje sie to niezaleznie od predkosci, no i tylko przy CDR,
> na CDRW nagrywa OK. Co moze byc przyczyna ?

Sam sobie odpowiadam, jako ze wlasnie sie dokopalem
do strony adaptec'a, gdzie pisza, ze najnowszy update do 4.01
zalatwia ten problem.

Zainteresowanych zapraszam:
http://www.adaptec.com/support/files/ecdcversions.html

I cytuje:
"Fixed: Blue screen crash after recording at 6x speed on
Ricoh 7060A, Creative CDRW6424, and related recorder models."

Sorki za spam, ale moze komus to sie przyda.

--
AudioTechnica
(or compatible)