Creator 4 - bluescreen przy wypalaniu

Autor: AudioTechnica (audiotechnica_at_prodigy.net)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 17:13:55 MET

Cze,

Mam ja sobie Ricoh'a RW7060A (firmware 1.70),
no i pare progsow do wypalania. O ile Nero, CDRWIN
oraz Feurio chodza miodzio, to EasyCD Creator 4
wywala mi bluescreen tuz po rozpoczeciu wypalania,
tzn zacznie palic i sekunde, moze dwie potem dostaje
bluescreen. Rezultat - rozwalona plytka. Co dziwniejsze,
dzieje sie to niezaleznie od predkosci, no i tylko przy CDR,
na CDRW nagrywa OK. Co moze byc przyczyna ?

Winda nie wchodzi w gre, bo wlasnie przesiadlem sie
na Win2000 (clean install) no i ciagle to samo.
Creator 3.5c chodzi OK.

--
AudioTechnica
(or compatible)