Re: AMD K6 2 233 MHz kontra Intel 233 MHz

Autor: A.C. (ac__at_priv6.onet.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 11:13:46 MET

>Witam grupowiczów serdecznie, Wesołych i zdrowych Świąt ,
>mam pytanko związane z tymi dwoma procesorami - a mianowicie który jest
>lepszy ? Czy mozna gdzieś znaleść porównanie ?
>Za podpowiedzi z góry dziękuję

Czy codzi Ci o AMD K6-2 czy o K6,
ten pierwszy potrzebuje napiecie 2.2 V, a drugi 3,1 V. Zatem jezeli
Twoja plyta obsluguje 2.2 V to lepiej kupic od razu K6-2 400
(najlepszy wskaznik cena/wydajnosc).
W przeciwnym przypadku jezeli mozesz uzywac tylko procesorow
o napieci 2.8-3.1 V to wydajnosc AMD jest na poziomie 110% CPU MMX233
i 80% FPU Intela 233.

Pozdrawiam

A.C.