POMOCY !!!

Autor: F.P.H.U. COMPACT (compact_at_compact.net2000.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 11:20:22 MET

Witam

Mam spory problem.
Przejąłem serwis w pewnej firmie gdzie pracuja na programach Dosowych i
problem jest następujący.
Facet co serwisował przedemną tę firmę i który sprzedał im własnie swoje
oprogramowanie do obsługi firmy jakoś zabezpieczył te programy. Wystarczy
ze skopiuję je w inne miejsce na dysku to wylatuje jakis komunikat o oknach
czy cos takiego i nie moge odpalic tego programu.
A musze teraz zmienic dysk i mam wielki problem aby odpalić tam ten program.

Bardzo proszę was o pomoc jeśli wiecie w czym jest problem.

Krzysztof