Pomocy ! - nagły reset (Easy CD Creator 4.0) - dłu

Autor: Picio (picior_at_priv1.onet.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 10:59:31 MET

Witam wszystkich.
Pilnie proszę o pomoc. Czy spotkał się ktoś już kiedyś z następującym
problemem?
Mam Samsunga DVDx6 oraz Yamahę CRW4416S. Jakiś czas temu zainstalowałem
program Prassi PrimoCD i zaczęły się schody. Jakiekolwiek
włożenie do Samsunga płytki z "autorunem" bądź próba odpalenia
z jakiejkolwiek płytki pliku *.exe lub np. *.avi powodowała nagły reset
kompa a dalej scandisk itd. Po reinstalacji windy i ponownej instalacji w/w
programu działo się to samo. Znalazłem winowajcę - był nim plik PxHelper.vxd
umieszczany w trakcie instalacji w ...\System\Iosubsys\. Wystarczyło proste
usunięcie go i problem minął. O ile wiem plik ten przejmował proces
autoodtwarzania plików w napędzie cd-rom. BTW problem dotyczył tylko
odtwarzacza - w nagrywarce płytki startowały jak złoto. Do dzisiaj wszystko
było ok. lecz zainstalowałem świeżo ściągniętego z sieci Adaptec Easy
Creatora DeLuxe w wersji 4.0. Kłopoty powróciły - znów nie mogę odtworzyć
w dvd żadnej płytki z autostartem (gierki, audio) ani odpalać z niej plików.
Wyrżnąłem w pień Creatora lecz nie pomogło... Nie mam ochoty ponownie
instalować systemu, przypuszczam zresztą, że nic to nie da. Podejrzewam,
że ponownie jakaś biblioteka lub inne licho przejęło kontrolę nad moim
odtwarzaczem, lecz nie mogę zlokalizować źródłą.
Pomooocyyyy !!!

--
Piotr<Picio>Szpunar
picior_at_alpha.net.pl