Re: O chlodzeniu procka

Autor: Tomasz Byczek (byczektom_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 01:07:55 MET

Hejka !

Ja też ją zerwałem i miałem kaszankę bo klej został na radiatorze. Odrobina
zajęć praktyczno technicznych w podstawówce (kiedy to było..) się przydała.
Papier ścierny i po kłopocie. Troszkę silikonu sanitarnego (transparentnego)
i gicio. Teraz grzeje się mocniej (radiator) a to chyba oznacza że ciepło
wychodzi z proca do niego i w air.