Re: jeszcze o DV

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 00:24:45 MET

On Thu, 23 Dec 1999 19:13:04 +0100, "ZOMO" <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
wrote:

Witam ponownie.

>wiem ze konwersja cyfra-analog-cyfra to tylko
>marnowanie czasu i sprzetu, no ale skoro nie ma kompatybilnosci
>chociazby z USB to uzywam tunera TV
:-) Pewnie. Po to jest FireWire - tylko ta cena...

>nie jest to az tak zle, przy zrzucie do AVI kompresowanego MJPG
>przy 320x240 jest wszystko OK a przy 360x270 rozjezdza mi sie
Czy mam rozumiec, ze uzywasz jakiegos softwareowego kompresora
pracujacego realtime? (piszesz: "przy zrzucie AVI kompresowanego")

Jakis rok temu byly w sprzedazy doghterbordy do Matroxa Mistyque -
kosztowalo to ok 500 razem z karta grafiki, a mozna bylo digitalizowac
bez problemu w rozdzialce ok 5x0x4x0 (nie pamietam juz dokladnie -
uzywalem tego dawno).
Poza tym jesli 360x270 Ci wystarcza - to czemu nie?

To byla taka dygresja.

Pozdrowka
GLide