jeszcze o DV

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 19:13:04 MET

>Tuner TV?
>Nie obrazaj kamery. ;-)
>Te zabawki nie kompresuja na biezaco i przy wyrzszych rozdzialkach
>dysk nie bedzie sie wyrabial. A rozdzielczosc 320xiles tam to lekka
>kaszana.

wiem ze konwersja cyfra-analog-cyfra to tylko
marnowanie czasu i sprzetu, no ale skoro nie ma kompatybilnosci
chociazby z USB to uzywam tunera TV
nie jest to az tak zle, przy zrzucie do AVI kompresowanego MJPG
przy 320x240 jest wszystko OK a przy 360x270 rozjezdza mi sie
obraz i dzwiek, ale obraz jest tez OK (HD UDMA33)