Re: JAKĄ NAGRYWARKE ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 15:11:07 MET

On Sun, 26 Dec 1999 01:37:58 GMT, "Niziak" <niziak_at_box43.gnet.pl>
wrote:

>Nie wiem skad opinia ze SCSI to , ze SCSI tamto.
>Jak ktos nie umie ATAPI podłaczyc, to potem anrzeka ze mu plytki kopie i
>buffer underrun.
>Przeciez to tylko interfejs i nic nie ma do rzeczy dla nagrywarki.
hehe ... wystarczy ze porownasz tylko obciazenie procka przy
nagrywaniu przez IDE i SCSI. Wiecej nie trzeba. Mialem nagrywarki z
IDE i SCSI, do IDE juz nie wroce ... lubie wolnosc ....

>SCSI mi sie nie pdoba bo:
> - koszt sterownika
max 20% nagrywarki, ale jaki komfort pracy ...

> - dodatkowy kabel i to abrdzo szeroki w kompie
a co to przeszkadza ? U mnie bardzo pomaga, bo "po kablu" leci chlodne
powietrze na procka ....

> - jedno IRQ w plecy
> - jeden slot w plecy
I mozliwosc podlaczenia do komputera 7 lub 15 urzadzen, duzo wieksza
swoboda konfiguracji, brak jakichkolwiek problemow kombatybilnosci
(oczywiscie na w miare dobrych kontrolerach).
Nie mowiac juz o szybkosci, obciazalnosci CPU, itp ...

>wiec jaki w tym interes ?
wolnosc .....

pzdr,
Dentarg