Re: JAKĄ NAGRYWARKE ?

Autor: Niziak (niziak_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 02:37:58 MET

Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl> wrote in message

> Czemu? SCSI jest duuuzo lepsze.
> Ale jesli musi byc ATAPI to moze ten plextor atapi?

Nie wiem skad opinia ze SCSI to , ze SCSI tamto.
Jak ktos nie umie ATAPI podłaczyc, to potem anrzeka ze mu plytki kopie i
buffer underrun.
Przeciez to tylko interfejs i nic nie ma do rzeczy dla nagrywarki.

SCSI mi sie nie pdoba bo:
 - koszt sterownika
 - dodatkowy kabel i to abrdzo szeroki w kompie
 - jedno IRQ w plecy
 - jeden slot w plecy

wiec jaki w tym interes ?