Re: AMD K6 233 kontra Intel 233 MMX

Autor: Michał Węgierek (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 13:41:36 MET

Michal Zadworny napisał(a) w wiadomości: ...
> Kolejne zapalony INtelowiec. Przykro Ci, ze wydales pare zloty wiecej
za
>proc, ktory jest porownywalny z AMD. Wlasciwie skad te wnioski? Z gazet
>zapewne... niech zgadne z CHIPa???? hle hle hle ..
> W jednym tescie Intel ma tyly w drugim AMD trudno jednoznacznie
>powiedziec, ktory jest dobry a ktory jest zly. Uwazam, ze procesory sa
>porownywalne...

O przepraszam. Posiadam iP166MMX, qmpel ma K6-166 (no - mial). Reszta
sprzetu praktycznie taka sama (qmp ma nawet lepsza gfx - V330, a ja
VirgaDX). I obiektywnie stwierdzam, ze moj chodzi szybciej. A konfiguracja
nie mozna tego tlumaczyc, bo oba konfigurowalem osobiscie, wiec sa
skonfigurowane podobnie (jesli nie identycznie). Aha - probowalem w zasadzie
w ogolnej wydajnosci (dysk, edytory, troche 3ds - rzadziej gry). I po prostu
wyczuwalem roznice.
Faktem jest, ze nie mozna jednoznacznie powiedziec, czy lepszy jest Celeron
czy K6-2, ale w dziedzinie iP-MMX i AMD K5/K6 (K6-1 !) wypada na korzysc
Intela. A ceny akurat sa prawie identyczne (w tej chwili - kiedy ja
kupowalem 166MMX, to K6-166 jeszcze byl 'na deskach kreslarskich').
PROSZE MNIE NIE WYZYWAC OD INTELOWCOW ! Nawet sie przymierzam do K6-2. Tyle,
ze na razie brak cashu.

Pozdro
MiW
miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl