Re: Dyski Twarde IBM kontra Seagate.

Autor: Michał Węgierek (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 13:44:40 MET

Michal Zadworny napisał(a) w wiadomości: ...
> Mam 2 SEAGATY 214 MB - ma 6 lat
> oraz 2,5GB okolo 2 lat. Biegaja niezle a na tym pierwszym ani jednego
>BADa.

Ja to wiem. Sam znam wiele ST, ktore chodza. Ale rowniez wiele ST, ktore sie
zepsuly (Medalist 4,3 ?). Jak rowniez wspaniala serie dyskow WDC2850 (ponad
50% znanych mi dyskow u roznych ludzi padlo).
Z drugiej strony nie znalem jeszcze IBMa, ktory sie sypnal. A Quantum walnal
sie jeden. Bo spadl z 1,5m na posadzke :)))

Pozdro
MiW
miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl

\\ Kto pyta nie bladzi.