UDMA 66 versus overclocking

Autor: Kocur (nephilim_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 12:31:02 MET

Czesc. Mam duzy problem. Kupilem sobie nowego twardziela (Caviar 10 GB)
ktory moze pracowac w standardzie UDMA 66. Jako ze moja plyta (ATC-6230) nie
obsluguje tego standardu twardy pracuje u mnie jak jego poprzednik (UDMA
33). Niestety nie pozwala on mi na przetaktowanie mojego procesora Celeron
333. Dotychczas nie bylo problemu z praca na 416MHz. Nowy Caviar nie pozwala
mi na podkrecenie chociazby do 375MHz. Czy ktos wie jak ten problem
rozwiazac. Bede wdzieczny za pomoc.