Odp: Abit BE6 + IBM DJNA (UDMA66) + Win'98SE = Problem ??

Autor: Krzys (krzyserv_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 20:24:51 MET

mam sb live 2xIrq, karta sieciowa 1xIrq, Modem 1xIrq, Fly Video 2xIrq, TNT2
1xIrq, UDMA66 1xIrq no i reszta... mysz, porty itd (z niektorych przerwan
korzysta do 3 urzadzen)
Pomaga nowy sterownik UDMA66 v1.21, umozliwia wspóldzielenie przerwanaia
(ewentulnie napisz to ci przysle to wszystko)
Natomiast zaintrygowała mnie informacja o klopotach z win98Se , mam wrazenie
ze po zainstalowaniu zaczal mi sie zawieszac komputer, najczesciej podczas
gier
Krzys