Creative GeForce 256 Annihilator PRO czy na pewno

Autor: Adam Baliński (ikar_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 20:17:15 MET

    Witam grupowiczow i prosze o wyprowadzenie mnie z błedu.
Kupilem karte graficzna jak w tytule. Na pudelku pisze, ze jest ona oparta
na
pamieciach typu DDR. W sklepie wyjeto mi ja z komputera i wlozono w to
wlasnie pudelko. W domu spojrzalem na karte, a tam na kosciach pisze
SGRAM. Dzwonilem na goraca linie, ale facet byl calkowicie niekumaty.
Niech ktos mi powie co wlasciwie za karte mi sprzedano. Na samej karcie
pisze, ze jest to model CT6970. Prosze o pomoc jezeli ktos ma taka karte,
albo sie orientuje co jest grane.

Pozdrowienia
Adam