Re: Który modem na starą centralę?

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlynarczyk_at_gorilla.com.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 11:54:17 MET

Złotopolskich).
> a łyżka na to - niemożliwe
>
> Ja nie jestem "Klanowcem" itp., jak ty. Ni z gruchy,
> ni z pietruchy zaczynasz mi o swoim hobby opowiadać.
> Jeżeli masz problem natury serialowej - napisz do Kasi.

Kolega nie zrozumiał.
Chciałem powiedzieć, że wyniki "testów" chipa mają się tak do rzeczywistej
jakości modemów jak reklamy telewizyjne do jakości funduszy emerytalnych.
Kropka.

> O dziwo mam Zoltrixa i działa dobrze na słabej
> centrali.

A to ci ciekawostka - ja miałem dotąd dwa i z oboma problemy.
A centrala niby dobra - simens.

--
Michał Młynarczyk
michal.mlynarczyk_at_gorilla.com.pl