Odp: Który modem na starą centralę?

Autor: DooMiniK (doominik_at_wroclaw.eta.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 00:49:26 MET

Użytkownik Michał Młynarczyk <michal.mlynarczyk_at_gorilla.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8403ub$6k1$2_at_sunsite.icm.edu.pl...

> ...a najlepszy fundusz emerytalny to Pocztylion (pooglądaj Złotopolskich).
a łyżka na to - niemożliwe

Ja nie jestem "Klanowcem" itp., jak ty. Ni z gruchy,
ni z pietruchy zaczynasz mi o swoim hobby opowiadać.
Jeżeli masz problem natury serialowej - napisz do Kasi.

O dziwo mam Zoltrixa i działa dobrze na słabej
centrali.

--
DooMiniK