SB 128 PCI to straszny szajs!

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 20:21:07 MET

Sam mam Awe 64 ISA OEM a koledze przy okazji składania kompa kupiłem
powyzsza karte i musze stwierdzic ze to totalna porażka.Koles ma wzmacniacz
Technicsa (tez chłam:-)i CD Cambridge Audio z serii D300. Podłączylismy
karte do wzmacniacza i włączyliśmy najpierw dzwiek z CD a później mid-y. W
pierwszym przypdaku wszystko było do d... Dzwiek przytłumiony- nie sadze aby
to była wina sterowników(zreszta nie moze byc przy takim tescie).
Zainstalowane były te z CD dostarczonej wraz z kartą. Ten sam test
przeprowadziliśmy z kartą AWE64 i rezultat był oszałamiajcy- dźwiek
minimalnie (wrecz na granicy percepcji) gorszy niz przy bezposrednim
podłączeniu CD do wzmacniacza.Wniosek z tego nasuwa sie jeden - układy
zajmujace sie przetwazaniem dzwieku na tej karcie sa do bani. Z reszta na
staruszce AWE64 miejsce dla kondesatrów jest 4x wieksze niz na 128. Fizyki
nie da sie oszukac- jak cos ma grac dobrze to trzeba na to i miejsca i
odpowiednich ukałdów. Aby wyeliminować bład przy podłaczniu uzycie złych
kabli zakupiłem kable w firmie Decibel (Wa-wa ) za 150zł. Były lepsze ale
kasy nie starczyło. :-)
Zereszta i tak przewyzyły wartosc kary zwanej dzwiekowa. Dodam ze wyjscie z
SB128 do wzmacniacza było tylko jako Spekare nie było OUT jak w SB AWE-64-
to po prostu granda! Myśle ze to było głównym powodem ze ta karta nie grała
jak nalezy. Ominiecie wzmacniacz na karcie na co pozwala SB AWE daje duza
kozysc bo układy zajmujace sie wzmocnieniem sygnału musza byc dosc skape ze
wzgledu na ograniczone miejsce.

--
Pozdrawiam