Odp: O chlodzeniu procka

Autor: Piotr Derlacki (Bluto) (bluto_at_polbox.com)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 20:24:52 MET

> lekko wklesly. Roznica pomiedzy srodkiem a wystajacymi rogami procka to
ok 1
> mm. Wiec olewam gwarancje i wyrównuje procka podobnie jak radiator,
> zachwujac ten sam kierunek linii szlifu. Procesor po ok 0,5 mm zaczyna
> zmieniac barwe na brazowa (czyzby miedz?). I teraz nie wiem, czy mozna
go
> szlifowac o dalsze 0,5 mm, czy do elektroniki tuz tuz.

Stary idz do psychologa. Niech przynajmniej "rozkmini" co spowodowalo ten
stan.
Mózg sobie spiluj. Albo jestes kretynem, albo masz za kretynow ludzi
czytajacych te konferencje/grupe.
Skoro popelniasz takie rzeczy, to przynajmniej o tym nie pisz...

Dp poprawy przewodnictwa na procesorze sluzy np: pasta silikonowa,
samoprzylepna tasma termoprzewadzaca, klej termoprzewodzacy.
Szlifierz sie znalazl.