Re: Nagrywanie audio - test plytek

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 01:30:18 MET

Pawel Paluszynski napisał(a) w wiadomości: ...
>No co tyyyyyy! Przeciez nagrane w 1x i 6x sa takie same. (Tak powiadaja
>fahofcy od nagrywania).
>Chyba jakis lama jestes ;)
Faktycznie, a to się zbłaźniłem ;) Ale z Ciebie też lama niezła ;) Żeby
tak powoli nagrywać, no wiesz... ! ;) Aaaaa, ja już wiem! Ty jesteś z
jakiejś elektrowni i mówisz, żeby na 2x nagrywać, bo zawsze to dłużej trwa
i więcej prądu się zużyje ;->> A ja ten prąd samochodami dowożę i też
więcej zarobię, jak więcej zużyją, tyle, że lepszy biznesmen jestem i
mówię, że jeszcze lepiej jest 1x ;))

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl