Odp: Odp: PILNE!! Q - Ekonomiczna drukarka atramentowa do 700PLN

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_vc.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 01:06:03 MET

> Swoją drogą ta obudowa mnie zadziwia :) Wszystko na zatrzaskach.
> Kiedyś chciałem to zdemontować do comiesięcznego czyszczenia, ale
> w końcu zrezygnowałem :)

Zatrzaski -- to dopiero pierwsza (przyznaję trudniejsza) część. :)
Po zatrzaskach należy wykręcić całą masę wkrętów,
a są to ,,gwiazdki" nie cztero-, ale sześcioramienne.
Bez odpowiednich końcówek wkrętakowych nic się nie uda.

Później trzeba dokładnie drukarkę umyć -- dość prosta czynność,
wysuszyć -- długotrwała; a następnie złożyć.

Złożenie (wbrew pozorom) jest łatwiejsze, ale należy pamiętać
o tym, co gdzie było zamontowane. :)

Drukarka jest zbudowana w ten sposób, że mająca nikłą
wprawę osoba może ją demontować i remontować
w bardzo krótkim czasie.

Jak ktoś to lubi -- może to czynić co miesiąc.

Wesołych Świąt!!!