Re: Przejsciowka: monitor(9 PIN) / normalna wtyczka.

Autor: janardan (janardan_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 00:43:31 MET

Jeżeli to rzeczywiście VGA to mogę pomóc.
Wtyki mają ponumerowane piny więc opiszę ci
jak zrobić taką przejściówkę w taki oto sposób:
najpierw nr. pinu 9pinowej wtyki = i nr. pinu 15pinowej wtyki
1=1 , 2=2 , 3=3 , 4=1 3 , 5=14 , 9=5 i są to kolejno
R, G, B, H synch, V synch, GND.
To tyle.
Pozdrawiam

<38620EB5.DB4E5C63_at_mail.solaris.ds.polsl.gliwice.pl>...