Re: Dziwny problem z Creative Blaster TNT 1

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 21:25:32 MET

Pewnego dnia, Roman Sąsiada <katoda_at_poczta.onet.pl> na pl.comp.pecet
napisał(a):

>Nie wiem co z tym DX7a jest, w kazdym razie po przeinstalowaniu DX7 na
>DX7a podziabaly mi sie tekstury w UTdemo...

U mnie dziala wszystko ok, bez problemow z dx7.0a - oczywiscie wesja
windozy i dx angielska.
BTW Do Wojtka - sprawdz czy masz przydzielone przerwanie dla k.
graficznej w biosie. A FSB jakie masz ? Sprawdz dzielnik apg/pci i ew.
zmien na 2/3 nie 1/1.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl