Odp: Sylwester 2000 w Paryżu i ...komputer

Autor: blondynka (blondynka_at_bca.com.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 13:51:40 MET

> z wlasnego doswiadczenie wiem ze kobieta musi byc b.tolerancyjna
> (czyt. zakochana :-)))) zeby tolerowac siedzenie faceta przy kompie w domu

czytam, czytam i oczom wlasnym nie wierze:) Czy ja jestem taka wspaniala,
czy wszyscy inni zwariowali?
moj maz, jak ma ochote, siada przy komputerze wieczorem, gra, pisze, pracuje
itd. i nie mam do niego absolutnie o to pretensji. Ostatecznie kazdy z nas
ma jakies sposoby odreagowania po pracy i jesli to ma byc akurat siedzenie
przy komputerze, to co w tym zlego?

pozdrawiam swiatecznie

Magda