Re: S3 Creative Savage4 -pytanka

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 13:42:38 MET

dzynio <dzynio_at_friko.onet.pl> napisał:

> Tomasz Stafiński napisał(a) w wiadomości:
> <7kG74.76602$Oo3.1761732_at_news.tpnet.pl>...
> Mogłbyś dokładniej opisać jak zamontowałeś wiatrak. Słyszałem, że są karty z
> wiatrakami które wkłada się w slot obok k. graf. Co jest lepsze: wiatrak czy
> taka karta?

Zamontowałem normalnie... na jedną śrubę i niecentralnie (wiatrak jest
nieco węższy niż radiator na chipie karty więc zamontowanie go centralnie
powodowałoby nie chłodzenie a tylko owiewanie radiatora) jednym wkrętem.
Zasilany normalnie --- kablem z zasilacza.

> dzynio

Pozdrawiam

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk