Dziwny problem z Via MVP3

Autor: Lukas (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 12:26:51 MET

Zainstalowalem sobie service packa (bus driver agp itd 4 in 1) v 14 ze
strony via ,a mam plyte FIC-a VA 503 + (najnowszy BIOS ) i mam taki dziwny
problem .Jak zostawiam płyte w napedzie CD i uruchamiam ponownie kompa to w
menadzerze urzadzen 2 kontroler jest nieaktywny(zolty wykrzyknik) i system
nie widzi napedu.Ze sterownikam Windy nie bylo problemu.Mam wiec pytanie.Co
ma do tego zostawiona w napedzie plyta,bo gdy plyty nie ma zawsze wszystko
jest w porzadku.Dodam ze tak samo bylo gdy byl stary BIOS i zupelnie inny
naped ,Toshiba .Teraz mam Samsunga,mialem stary BIOS i mam nowy a problem
nie znika.Zainstalowalem kiedys nawet sterowniki do CDeka,cos tam wpisal do
Autoxeca,ale ciagle po zostawieniu plytki system nie widzi napedu.O co tu
chodzi???????????
Pozdrowienia

--
Lukas