Re: WINMODEM?????

Autor: Lukasz Bromirski (L.Bromirski_at_gazeta.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 09:07:12 MET

Kenn wrote:

> A dlaczego nie, zabawa jest przednia jezeli ktos uzywa tylko windows nie
> widze powodu do narzekania np. Zoltrix Spirit, HP 710C a co do myszy
> to nie wiem czy jest taka, ktora dziala tylko w windows.

HP710C z tego co wiem działa również systemami operacyjnymi.

> Zastanow sie dlaczego nie maja ,,protez" jak je nazywasz, gdyby byly
> sterowniki pewnie by je kupowali

Tak? Myślę że entuzjazm utrzymywałby się na średnim poziomie...

> Jak tylko z ciekawosci to zaden problem, z internetu moze korzystac
> z windowsa.

Napisałem że JEŚLI chce zainstalować Linuxa, zwykle
linuxa mając winmodem instalują mało świadomi userzy.

--
Łukasz Bromirski                                 l.bromirski_at_gazeta.pl
Dział Telekomunikacji, Agora S.A.