Re: WINMODEM?????

Autor: Kenn (kenn_at_priv7.onet.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 19:27:17 MET

Lukasz Bromirski napisał(a) w wiadomości: <38609184.66D150ED_at_gazeta.pl>...

>Pewnie. I do tego jeszcze windrukarka i winmyszka. I życzę
>dobrej zabawy.

A dlaczego nie, zabawa jest przednia jezeli ktos uzywa tylko windows nie
widze powodu do narzekania np. Zoltrix Spirit, HP 710C a co do myszy
to nie wiem czy jest taka, ktora dziala tylko w windows.

>No chyba niespecjalnie, wystarczy zapytać kogoś z pc.comp.linux.
>Wszyscy mają modemy, a nie protezy i jakoś żyją. To że

Zastanow sie dlaczego nie maja ,,protez" jak je nazywasz, gdyby byly
sterowniki pewnie by je kupowali

>ktoś ma Windę i kupił protezę a teraz chce choćby
>z ciekawości zainstalować linuxa...no to już jego problem ;)

Jak tylko z ciekawosci to zaden problem, z internetu moze korzystac
z windowsa.

>Ale pewnie RedHat, który tak twardo reklamuje swój system,
>w końcu wydębi od kogoś specyfikację.

Tez tak mysle.

pozdrawiam
Kenn