Re: drivery DOSowe do CD-RW Yamaha CRW4416E ?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 07:34:10 MET

On Wed, 22 Dec 1999 22:16:38 GMT, dobrov_at_zeus.polsl.gliwice.pl
(Arkadiusz Dabrowski) wrote:

> Nabyłem wymieniony w tytule napęd (ATAPI) i zauważyłem z przerażeniem,
> że nie ma do niego żadnego dosowego drivera. To jak ja windozę
> postawię na nowo, gdy mi przypadkiem zdechnie ?
> Czy ktoś ma drivery do dosa dla napędu Yamahy albo wie przypadkiem
> gdzie je zdobyć ? Oczywiście chciałbym pod dosem tylko odczytywać
> płyty.

Windę 98 możesz postawić odpalając instalkę z CD-ROMu (w tym przypadku
4416). Ja tak robię. Jeśli w ogóle chcesz korzystać pod DOSem z tego
napędu, to polecam driver Samsunga. Chodzi z prawie wszystkimi
CD-ROMami, a z 4416e chodzi na pewno.

Pozdrawiam
  Bartek
<kiziuk_at_alpha.net.pl>