drivery DOSowe do CD-RW Yamaha CRW4416E ?

Autor: Arkadiusz Dabrowski (dobrov_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 23:16:38 MET

No właśnie.
Nabyłem wymieniony w tytule napęd (ATAPI) i zauważyłem z przerażeniem,
że nie ma do niego żadnego dosowego drivera. To jak ja windozę
postawię na nowo, gdy mi przypadkiem zdechnie ?
Czy ktoś ma drivery do dosa dla napędu Yamahy albo wie przypadkiem
gdzie je zdobyć ? Oczywiście chciałbym pod dosem tylko odczytywać
płyty.
Na stronach www Yamahy zgodnie z przewidywaniami nic nie znalazłem.

Arkadiusz Dąbrowski