Re: Spalony monitor - czy naprawiać?

Autor: Włodek Wojtiuk (wojwlo_at_kki.net.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 23:48:08 MET

Tomasz Gawlik napisał(a) w wiadomości: <83q0h3$o6$1_at_news.onet.pl>...
>Spaliła mi się cewka odchylania pionowego w ok. 8 letnim monitorze
Daewoo.
>Czy można to gdzieś naprawić? i czy jest to opłacalne?
>Jeśli słyszeliście o jakimś punkcie napraw w okolicy Katowic, to
napiszcie.

1. spróbuj zapytać na pl.misc.elektronika
2. opłacalne moim skromnym zdaniem w wypadku wyjęcia dobrej cewki ze
zużytego monitora (za darmo)
3. mocno sie upierając moznaby przewinąć (nie licząc robocizny)

Pozdrawiam

Wesołych Świąt

Włodek