Odp: Spalony monitor - czy naprawiać?

Autor: Grzesiek W. (wisz_at_priv2.onet.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 01:12:57 MET

Cześć! W tym wypadku musisz wziąć pod uwagę:
a) zdobycie serwisówki (schematu) do tego monitora
b) jeżeli poleciała cewka (a może raczej trafo-powielacz WN) to
prawdopodobne są i inne dalsze usterki np. tranzystor kluczujący, sterujący
itd - konieczny schemat
c) możliwość zdobycia nowego elementu do wymiany i jego cenę
d) na zużyty monitor o dobrych elementach trudno liczyć, no chyba żeby stał
się cud i trafił się jakiś z walniętym np. kinolem
Pozdrawiam świątecznie, Grzesiek.

Użytkownik Tomasz Gawlik <gawlik_at_mp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:83q0h3$o6$1_at_news.onet.pl...