Odp: Jak uzupelnic BC-xx?

Autor: DooMiniK (doominik_at_wroclaw.eta.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 18:56:28 MET

> Nie trzeba praktycznie wcale brutalnej siły.
> Na prawym boku BC-02 jest koreczek, który wyjmujesz załączonym szpikulcem,
> i voila ....
> Ja kupowałem na giełdzie, lub w sklepach komputerowych (Są różne zestawy -
> do HP,Lexmarka, Canona)

Ja mam HP870Cxi i z obliczeń mi wychodzi, że oszczędzam duuuże pieniądze. Używam zestawu
InkTeca za 65zł (dwa napełnienia). Nowy tusz kosztuje ok. 150zł. Dość spora róźnica...

ps. W kilku gazetach widać, że HP zaczyna się wkurzać na napełnianie ich tuszy

--
     -== DooMiniK ==-
doominik_at_wroclaw.eta.pl