Odp: Jak uzupelnic BC-xx?

Autor: Blink (blink_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 09:25:47 MET

Użytkownik Chochlik <chochlik_at_friko.onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:385F64EA.3D74D15B_at_friko.onet.pl...
> Wkurza mnie to , ze Canon zrobil mnie w konia z drukarka.
100zl za tusz
> to przesada. Czy ktos wie , jak mozna je uzupelniac
samemu?

Najlepiej zestawem Inktec do napełniania, sam uzywam i
uwazam ze jest to rewelacja,
koszt takiego zestawu do Canona ok. 40 zl, do dwukrotnego
nabicia, czyli wychodzi ci
20 zl za naboj.

--
Pozdrowienia