Odp: Zasialcz niewydala ??? za malo mocy ?? badziwny ATX

Autor: Krzysztof Grad (annam_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 22:44:42 MET

Użytkownik Michal Kosnik <damaks_at_poczta.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:83no5m$j4d$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Jest jakas rada na to oprocz oczywiscie wymiany zasilacza (obudowy) ,
mysle
> ze znajda sie jacys fachofcy co moze jakies rozwiazanie elektroniczne mi
> doradza.

olej zasilacz, podłącz od razu do kontaktu.

Serio to możesz np. kupić drugi zasilacz i sprytnie zamontować go w
obudowie. Wtedy do jednego podłączasz np. płyte główną, stację dysków i
cd-rom, a do drugiego dyski i palnik.

Testowałem takie ustawienie przez krótki czas u siebie i nie miałem
większych problemów.

--
Krzysztof Grad
annam_at_ulgo.koti.com.pl