Zasialcz niewydala ??? za malo mocy ?? badziwny ATX

Autor: Michal Kosnik (damaks_at_poczta.gnet.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 12:26:46 MET

mam taki problem....... otoz posidam niestety badziewna (najtansza) obudowe
typu ATX, no i cos chyba zasilacz nie wydala z dostarczaniem odpowiedniej
ilosc pradu przy starcie - cd-rom, nagrywarka i dysk ibm 6.5 gb (+ wszystkie
mzoliwe karty - tv tuner, modem , karta sieciowa, sblive, grafika) - czasmi
komp piszczal przy stracie , czasme nie wykrywal niektorych urzadzen (brak
pradu) , ale po restarcie wszystko bylo ok. A teraz przyszlo mi dolozyc
jeszcze jeden dysk twardy quantnum i juz wogole zaczyna sie makabra......

Jest jakas rada na to oprocz oczywiscie wymiany zasilacza (obudowy) , mysle
ze znajda sie jacys fachofcy co moze jakies rozwiazanie elektroniczne mi
doradza.

Pozdrawiam Michal

ps. za odpowiedzi na priva bylbym dzwieczny.....

DAMAK'S - STUDIO REKLAMOWE - damaks_at_poczta.gnet.pl
50-455 Wroclaw, ul.Kniaziewicza 23B
tel./fax (071) 34 107 87