K³opoty z prockiem

Autor: bubul (bubul_at_polbox.com)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 20:32:08 MET

Pytanie techniczne: mam komputer z p³yt± babyAT do 266 MHZ, zawsze
wykrywa³ mi procesor jako 233 i tak te¿ na nim pisze, ale od 4 miesiêcy
(fajnie nie? ;-) wykrywa go jako 133. Co najlepsze nic nie daje
przestawienie mno¿nika ni napiêcia jak by nie ustawiaæ bêdzie wykrywaæ 133.
Poza tym na ustawieniu (wed³ug instrukcji p³yty prawid³owym dla tego procka)
czyli mno¿niku 3.5 dla 66mhz nie ma szans na jego w³±czenie, tak jakby nie
³apa³ impulsu napiêcia, za to przy w³±czonym mno¿niku 2.0 dla 66mhz (wed³ug
p³yty jest to ustawienie dla intela 133, a ja mam AMD k6 233!)
wchodzi (z problemami po kilkunastu resetach), wchodzi te¿ na ustawieniu dla
266 (wykrywa 133) i jeszcze jakim¶ innym które wed³ug instrukcji p³yty nie
istnieje :-) Poza tym to wygl±da jakby powoli (kilkana¶cie/kilkadziesi±t
szybkich resetów) siê rozgrzewa³- mam go rozebranego i widzê to po obrotach
coolera !? O co tu chodzi i jak temu zaradziæ, ka¿dy kto to widzia³ i
próbowa³ zw±tpi³. A i jeszcze jedno spostrze¿enie :-) On siê po 1h-1,5h
pracy sam blokuje lub wy³±cza i potem ju¿ w³a¶ciwie nie ma szans aby go
w³±czyæ, blokuje- to znaczy wszystko staje w miejscu: ekran, numlock na
klawiaturze, mysza, wszystko i ju¿ nie o¿ywa, potem ju¿ nawet reset niewiele
daje.
O CO TU CHODZI, PLEASE HELP?

    Pozdrawiam

        Zbyszek B