Odp: Philips CDRW460 i RW

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 14:46:28 MET

Użytkownik PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:83qcv8$cnm$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> masz
> używam
>
> Ja używam PacketCD v. 3.00.187 więc chyba nowszą od Twojej.
> Wczoraj udało mi się jakimś cudem rozpocząć formatowanie CD-RW
> ale zawisł w połowie roboty.
> Tak więc nadal nie wiem czy odnosić nagrywarke do serwisu w ramach
gwarancji
> czy jest to wina CDRW Lead Data ???

O właśnie, tego typu był nr - więc jest nowsza wersja? Zaraz wejdę na
Cequadrat!
Spróbuj użyć jakieś firmówki, albo wsadź nagrywarkę do kogoś innego i tam
pobaw się.

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz