Odp: JAJA na wykładzie - na Polibudzie :-)))

Autor: Tomek Lisowski (Lisowski.Tomasz_at_sssa.nospam.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 09:26:24 MET

> Użytkownik Leszek Ciszewski <leszekc_at_vc.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:...
<snip>
> [...]

Znam, znam, pracowałem na PDP11, a także na jego komunistycznej kopii, czyli
SM-4.

Do dziś na serwerach VAX i Alpha OpenVMS pracuje Stocznia Szczecińska (kilka
setek projektantów)

> ,,jeden"

Jeszcze nie. Teraz jest system Galaxy na maszyny Alpha, w którym można np.
wygenerować wirtualne systemy operacyjne (na jednym serwerze OpenVMS, UNIX i
np. Windows NT działające JEDNOCZEŚNIE!)

chyba X-Windowsów, czy jak kto woli DECWindowsów ...

shell unixowy (jeden z wielu!)

Pozdrawiam
Tomek Lisowski