Poszukuję SpeedDisk5 for NT

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 09:12:21 MET

Cześć i od razu przepraszam za off-topic,
ale zdesperowany jestem... ;)

Mam wielką prośbę, ze stron Symantec'a zniknęła próbna wersja SD5 for
NT i... nigdzie nie mogę tego znaleźć, a bardzo zależy mi na tym
programie. Na co dzień uzywam Diskeeper'a Lite, ale SD daje m.in.
mozliwość uporządkowania swapa, poza tym wydaje mi się, że jest o
wiele lepszy...
Jesli dysponuje ktoś danymi skąd mógłbym ściągnąć SD, to będę baardzo
wdzięczny za info {wystarczy wersja Trial, choć ostatecznie posunąłbym
się do "popełnienia grzechu"... ;) } Jeśli natomiast znalazłaby się
tak dobra dusza, która chciałaby mi to wrzucić na skrzynkę, to
najpierw prosiłbym o maila - podam inny adres, troszkę większej
skrzyneczki :)

--
Pozdrówka
Grzegorz