chyba przegapiliscie moj post

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 19:59:20 MET

\(^__^)/

moze mi ktos po krotce opisac szkodliwosc
podniesionego FSB dla starych dyskow
-moj nowy Seagate hula na FSB=83 bez problemu
ale stary Caviar (ok 5 lat) strasznie sie grzeje...

czy FSB dowala twardzielowi non stop
czy tylko jak sie cos z niego czyta/zapisuje ?
bo w takim ukladzie bede Caviara uzywal z zadka

na razie mam cel 366_at_458 ,wiec czy jak ustawie FSB=100
(i mialbym cel366_at_550, no ale musialbym podniesc
napiecie) to dyski dostana taktowanie 66 (tak jak z AGP) ???

czy jak podlacze tego Caviara do SCSI to
bedzie traktowany delikatniej (przy FSB=83) ???
i czy ma sens podlaczanie takiego starocia
do SCSI ???
pozdrawiam
ZOMO