Odp: nagrywarki CD

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 23:34:03 MET

> Moze to byl przypadek, ale gosc w sklepie przy mnie kupowal LG
> 4x4x24 i przy nagrywaniu pierwszej plyty zdechlo. Zakladam ze to
> byl trefny egzemplarz, bo druga identyczna wyjeta z pudelka nagrala
> slownie trzy i tez zdechla, nawet nie widziala plyt - gosc sie wnerwil
> i kupil

Dziwne ... moze ten gosc nie umial nagrywac plyt ?
Odkad kupilem nagrywarke (koniec wrzesnia) to czytam na tej grupie
kazdy post o nagrywaniu i nie spotkalem sie z opinia, ze komus
padla LG. Jak kupowalem nagryware to powiedziano mi w hurtowni, ze ani
jeden LG nie trafil do reklamacji. No i u mnie tez sie super sprawuje.

--
Pozdrawiam
       Birdy