Re: nagrywarki CD

Autor: AudioTechnica (audiotechnica_at_prodigy.net)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 01:30:56 MET

"Birdy" <birdy1_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Co chcesz od LG ? U mnie chodzi super. Pojawiaja sie tez na grupie
> recenzje "zachwalajace" te nagrywarki. Nagralem juz ok 180 plyt
> i tylko 2 mi siadly (1 to byla ewidentna moja wina).

Moze to byl przypadek, ale gosc w sklepie przy mnie kupowal LG
4x4x24 i przy nagrywaniu pierwszej plyty zdechlo. Zakladam ze to
byl trefny egzemplarz, bo druga identyczna wyjeta z pudelka nagrala
slownie trzy i tez zdechla, nawet nie widziala plyt - gosc sie wnerwil
i kupil
HP 9100i, ale niezle musial miec nerwy skoro kazal sobie w sklepie
przetestowac i spedzil tam pol dnia czekajac).

--
AudioTechnica
(or compatible)