!!! pytania natury ogolnej !!! - NE :-)

Autor: Geralt (geralt_at_2n.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 18:58:25 MET

Radoslaw Sokol wrote:
> Ja do Diamonda v330 stosuję najnowsze referencyjne nVidii i nie
> mam problemów. Oryginalne Diamonda są zazwyczaj bardzo stabilne, ale
> z szybkością ich jest różnie. W sumie z Detonatorów z tego co słyszałem
> najbardziej polecane są 2.x (2.08, IIRC).

Wlasnie. Czy na pewno najlepsze sa 2.08?? Prawde mowiac mialem takie
wczesniej i teraz mam zainstalowane 3.53 - myslalem ze czym nowsze to
moga byc tylko lepsze :-). Co do tych nowych driverow to mialem z nimi
takie klopoty:
1) Musialem od poczatku ustawiac monitor (zupelnie poprzesuwany itp.
ekran) - z poprzednimi tak nie mialem.
2) W grze Driver na nowych driverach jest zepsuta mapa...

Co do wydajnosci nie wiem niestety. Moze ktos jeszcze sie wypowie (moze
ktos estowal szybkosc pod oba Detonatory?)

Drugie pytanko do tych, ktorzy maja TNT2 i pracuja na sterownikach
referencyjnych nvidii (wczesniej powiedzcie ktora wersja). Jak
ustiawiacie karte (bo nie wiem co jak wplywa, tzn. wiem np. ze cos
spowoduje spadek wydajnosci i poprawe gragfiki, ale o ile efekt bedzie
zauwazalny to nie wiem)...

Aha, ja mam Vipera 770...

Pozdrawiam :-)
Geralt