Re: sb128 PCI- lepsze General MIDI

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN-TO.polbox.com)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 21:31:31 MET

>: Witam wszystkich.
>:
>: Czy jest cos takiego, aby polepszyc dzwieki (tablice wav'e) dla MIDI lub
>: WAV'e. Jakis plik czy cos takiego.To wszystko do SB 128 PCI.
>:
Czegoś tu nie rozumię. Jak ty to instalowałeś? Mam taką samą kartę.
Nie mam z niej czegos takiego jak GeneralMidi tylko "SB AudioPCI 128
Midi Synth", który składa się z 3 zestawów gotowych sampli 2/4/8MB i
midów z taką jakością jak dotąd na kartach za taką cenę, nie
słyszałem. A wymieniony w wątku WinGrove czy Yamaha XG100 do pięt tym
samplom nie dorastają.
Zastanów się nad ponowną instalacją karty.