Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 18:20:35 MET
Dzionka Tue, 21 Dec 1999 11:28:36 +0100, Grzegorz Mazur
<gbm_at_ii.pw.edu.pl> wybroadcastowal(a):
>No way!!!
>
>Albo 16, albo 32.
A no to dobrze :-)) Wlasnie sprawdzlem, ze nie mam 24 tylko 32 :-))) A
propos, czy 32 jest szybsze od 16? :-))))))))
>24 bpp jest najgorszy do obsłużenia dla większości układów używanych na
>kartach graficznych. Niektóre nowsze albo nie majš 24bpp, albo nie majš
>przyspieszania 3D przy tym formacie piksela. Problem w tym, że adres
>piksela uzyskuje się w tym przypadku poprzez mnożenie przez 3, a w
>pozostałych - przez 2 lub 4 czyli przesuwanie, które nic nie kosztuje.
Aha. No to juz wszystko wiem :-)
Dzieki!
Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...
mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.
-- WWW + e-mail + PERL + PHP - 320zl/rok - http://rubikon.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:26:29 MET DST